- Университет
- Басқарма
- БАСҚАРМА ТӨРАҒАСЫ-РЕКТОР
- Ғылыми кеңес
- Басқарма Төрағасы-Ректордың көмекшісі
- Ректордың қоғамдық жұмыс жөніндегі кеңесшісі
- Әкімшілік - құқықтық мәселелер бойынша ректордың кеңесшісі
- Ректордың жастар ісі жөніндегі кеңесшісі
- Адами ресурстарды басқару басқармасы
- Құжаттармен қамтамасыз ету және архив бөлімі
- Экономика және қаржы департаменті
- Шаруашылық жұмыстар жөніндегі департамент
- Киберқауіпсіздік офицері
- АКАДЕМИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР БОЙЫНША БАСҚАРМА МҮШЕСІ - ПРОРЕКТОР
- БАСҚАРМА МҮШЕСІ-ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТАР ЖӘНЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР ЖӨНІНДЕГІ ПРОРЕКТОР
- Ғылым департаменті
- Ғылыми зерттеулерді үйлестіру бөлімі
- Коммерцияландыру бөлімі
- «Aрхеология және этнография» ғылыми орталығы
- «Қорқыттану» ғылыми орталығы
- «Шоқайтану» ғылыми орталығы
- «Физика-химиялық талдау әдістері» инженерлік бейіндегі зертханасы
- Т.Д.Қуанышбаев атындағы химия-биологиялық зерттеулер ғылыми-білім беру орталығы
- Ботаникалық бақ және жылыжай шаруашылығы
- Бас редактор
- Халықаралық байланыстар бөлімі
- Ғылыми кітапхана
- Ғылым департаменті
- БАСҚАРМА МҮШЕСІ - ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ПРОРЕКТОР
- Әлеуметтік және тәрбие жұмыстары басқармасы
- Рекрутинг және мансап басқармасы
- Жұмыс берушілер кеңесі
- 2024-2025 оқу жылына арналған магистратура бойынша кәсіби бағдар беру жол картасы
- Шетелдік студенттер санын көбейту мақсатында атқарылатын жұмыстар бойынша 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
- Жасанды интеллект институтының кәсіби бағдар беру жұмыстары бойынша 2024-2025 оқу жылына жылдық жұмыс жоспары
- Түйіндеменің үлгісі
- «Upgrade» алаңы
- Mедиа орталығы
- Психологиялық қолдау орталығы
- Медициналық орталық
- «Қазақстан халқы Ассамблеясы» орталығы
- Cтуденттер сарайы
- Мұражай
- «Сейхун» спорттық-сауықтыру кешені
- Студенттік омбудсмен
- Ардагерлер кеңесі
- «Кorkyt ata endowment» корпоративтік қоры
- Түлектер қауымдастығы
- БАСҚАРМА МҮШЕСІ - СТРАТЕГИЯЛЫҚ ДАМУ ЖӘНЕ IT ЖӨНІНДЕГІ ПРОРЕКТОР
- БАСҚАРМА ТӨРАҒАСЫ-РЕКТОР
- Университет миссиясы
- Даму стратегиясы
- Корпоративтік басқару
- Аккредиттеу
- Рейтингтердегі позициялар
- Ішкі құжаттар тізілімі
- Түлектерге
- Құрылымы
- Ректор блогы
- Материалдық-техникалық база
- Кадрлық резерв
- Cапаны қамтамасыз ету саласындағы саясаты
- Басқарма
- Білім беру
- Ғылым
- Студентке
- Халықаралық байланыс
- Медиа
Гранттық жобаның аралық қорытындылары АҚШ-тағы беделді білім беру конференциясында айтылды
«Жоғары білім беруді интернационалдандыру контекстінде лингвомәдени құзыреттілікті дамыту» жобасын орындау шеңберінде CIES2024 конференциясында зерттеу қорытындыларымен сөз сөйледі.
CIES2024 конференциясы халықаралық және салыстырмалы білім беру саласындағы зерттеушілер үшін ең үлкен алаң болып табылады. Жыл сайын конференцияға әлемнің түкпір-түкпірінен 3000-нан астам қатысушы қатысады. 1000-нан астам университеттің өкілдері мектепке дейінгі деңгейден жоғары деңгейге дейінгі білім берудің әртүрлі деңгейлері бойынша озық зерттеулерді ұсынады. Бұл басқа университеттердің, халықаралық ұйымдардың, ғылыми институттардың әріптестерімен байланыс орнатуға арналған ең үлкен алаң.
Биылғы тақырып-the power of Protest: білім беру қоғамның дамуына қандай үлес қоса алады? Болашақта қоғамда көрініс табуы тиіс білім беруде қандай тақырыптарды көтеруіміз керек? Қатысушылар осы сұрақтарды қойды. Биылғы конференцияның трендтік тақырыптары - білім берудегі гендер, осал студенттерді қолдау (ОP студенттері, мигрант студенттер, босқын студенттер және т.б.), жоғары білім беруді интернационалдандыру.
Біздің сессиямызда 3 баяндама талқыланды: институционалдық деңгейдегі интернационалдандыруды өлшеу құралдары, студенттердің виртуалды ұтқырлығы және осы елдердегі тұрақты инфляция жағдайында Венесуэла мен Аргентинадан студенттердің шығу факторларының пуш/пулына шолу.
Талқылау барысында бізге сұрақтар қойылып, ұсыныстар айтылды. Мен екіге тоқтағым келеді:
- студенттердің виртуалды ұтқырлық тәжірибесін басқа факультеттер мен бағыттарға (шет тілдерінің студенттерінен басқа)тарату;
- эмпирикалық деректер негізінде студенттердің лингвомәдени құзыреттілігін бағалау үшін индикаторлар/ құралдарды әзірлеу.
Жалпы, CIES2024 - ке қатысу тәжірибесі білім берудің қоғамның санасын өзгерту және инновацияларды енгізу әлеуеті туралы ойлануға мәжбүр етеді. Әр елдің өкілі өз жүйесі үшін өзекті тақырыпқа алаңдайды. Әркім өз тәжірибесімен бөлісуге және осы мәселе бойынша басқа елдің не істеп жатқанын естуге тырысады, салыстыру және жақсы тәжірибе тарату үшін. Мұндай алаң менеджерлерге де, практиктерге де, білім беру саласындағы зерттеушілерге де өте пайдалы. Білім берудің ең беделді зерттеушілері осы сайтта өз зерттеулерін ұсынуға тырысады.
Қорытындылай келе, ҚР-да ғылымды қаржыландырудың оң өсу үрдісінің маңыздылығын ерекше атап өткім келеді. Білім беру саласындағы зерттеулерді жүйелі қолдаудың арқасында біз білім беруде шешім қабылдау үшін дәлелдемелік базаны ұлғайту бағытында жылдам қозғаламыз.
Қолжетімді қызметтер
PLATONUS
platonus.kz
E-univer
https://e-univer.korkyt.kz/
Call center
+7-7242-558877
МООK
МООK (Жаппай ашық онлайн сабақ)
МегаПРО электронды кітапхана
library.korkyt.kz
Erasmus
erasmus
Сабақ кестесі
толығырақ...
Ғылыми кітапхана
толығырақ...